توليد كننده لوله كاروگيت فاضلابي توليد كننده لوله كاروگيت فاضلابي .

توليد كننده لوله كاروگيت فاضلابي

لوله كاروگيت – كارخانه توليد لوله كاروگيت

لوله كاروگيت:

لوله كاروگيت نوعي لوله‌ مدرن و دو جداره است كه امروزه كاربرد هاي بسيار فراواني در صنعت، فاضلاب و شهر سازي دارد. لوله هاي كاروگيت معمولا از پلي‌ اتيلن ساخته مي‌شوند و از همين رو به آن‌ ها لوله دوجداره پلي اتيلن نيز گفته مي‌ شود. داشتن دو لايه مجزا در لوله ‌هاي كاروگيت باعث شده تا مايعات با فشاري كنترل شده از آن عبور كنند. لوله كاروگيت فاضلابي نيز به دليل استحكام بالايي كه دارد، قادر به تحمل فشار بالا در زير سطح زمين بوده و نسبت به ساير لوله‌ ها از مقاومت و دوام بالا تري برخوردار است.

مشخصات  لوله كاروگيت:

لوله كاروگيت از لوله هايي با قطر 100 ميليمتر تا 1200 ميليمتر مطابق با استاندارد هاي داخلي و بين المللي ساخته مي شود. شركت ساز آب قادر به توليد لوله كاروگيت در قطر و طول هاي مورد نظر طبق خواسته مشتري مي باشد. لوله هاي زهكشي كاروگيت با قالب هاي خاص و كيفيت بالا براي پروژه هاي شما ضروري خواهد بود.

مزاياي لوله هاي كاروگيت:

لوله هاي زهكشي كاروگيت به دليل استحكام دنده بالا، مقاومت در برابر خوردگي در اثر پلي اتيلن، قابليت آب بندي كامل، عمر 50 ساله، تركيب آلي مقاوم در برابر خوردگي، سطح داخلي صاف، سطح حمل و نقل آسان، صرفه جويي و صرفه جويي در زمان تخم گذاري به يك انتخاب ايده آل براي انواع لوله كشي ها تبديل شده است. لوله كاروگيت با ساختار اقتصادي تر، قوي تر و مطمئن تر، راه حل هاي مناسبي را براي پروژه هاي شما ارائه مي دهد.

سيستم هاي پيشرفته زهكشي:

به لطف انعطاف پذيري لوله كاروگيت، تحت تأثير شرايطي مانند ضربه، بار ترافيكي، زلزله، لغزش زمين شكسته نمي شود. حتي اگر كف باشد، با برداشتن از آن ناحيه شكسته نمي شود. اين نشتي نمي كند زيرا از دو واشر در نصب لوله هاي كاروگيت استفاده مي شود. با توجه به مقاومت بالاي سايش، لوله حفر مي شود تا آب زير زميني و تخليه شود. لوله هاي ساخته شده از مواد پلي اتيلن و پلي پروپيلن از مقاومت بالايي در برابر خوردگي برخوردار هستند لطفا لوله زهكشي كاروگيت را با قطرهاي مناسب براي سفتي، دوام، پروژه هاي سازه انعطاف پذير خود انتخاب كنيد.

برنامه هاي كاربردي لوله كاروگيت:

لوله هاي كاروگيت در برابر جريان مقاوم هستند زيرا پلاستيك ها صاف هستند و مايعات با سرعت پر شدن بيشتر جريان مي يابد. اين امر با انتخاب گروه قطر كمتري در پروژه، هزينه هاي پروژه را كاهش مي دهد. لوله هاي كاروگيت بسيار قوي تر از ساير لوله ها هستند، حمل آن ها آسان است و در هنگام مونتاژ به استفاده از ماشين هاي كار بزرگ احتياج ندارد. هيچ ضرر محصول در حين كاربرد وجود ندارد. انواع قطعات اتصال امكان توليد محصول ويژه اين پروژه را فراهم مي كند. لوله هاي كاروگيت با قيمت رقابتي، كيفيت و كاربرد آسان آن به شما مي رسند.

مزاياي لوله هاي كاروگيت:

لوله هاي كاروگيت از مواد اوليه پلي اتيلن و پلي پروپيلن ساخته شده و در برابر خوردگي مقاومت بالايي دارند. آنها عمر 50 سال تضميني دارند و مي توانند 100 سال استفاده شوند. از آن جايي كه پلاستيك ها از نظر هيدروليك صاف هستند، مقاومت بالايي در برابر جريان دارند و مايع با سرعت پرشدگي بيشتري جريان مي يابد. اين مزيت براي كاهش هزينه هاي پروژه با انتخاب گروه قطر كمتري در پروژه است.

روش هاي اتصال لوله هاي كاروگيت:

لوله هاي كاروگيت با اطمينان در پروژه هاي خود با قيمت بالا و كيفيت بالا استفاده مي شوند. آن ها همچنين با روش هاي اتصال لوله كاروگيت آسان هستند. سه روش براي تركيب لوله هاي كاروگيت استفاده مي شود.

·        با نوع پركننده و واشر

·        نوع اتصال و واشر

·        نوع اتصال الكتروفيوژن

با استفاده از اين روش ها مي توان لوله ها را با هم تركيب كرد.

لوله كاروگيت فاضلابي:

از لوله هاي كاروگيت جهت انتقال فاضلاب و پسماند هاي صنعتي استفاده و بهره برداري مي‌شود به همين دليل است كه به اين لوله‌ها لوله كاروگيت فاضلابي نيز گفته مي‌شود. از طرف ديگر، ساختار لوله‌ هاي كاروگيت به وسيله خاكي كه در زير زمين و اطراف آن قرار مي‌ گيرد، احاطه مي ‌شود و از همين رو طول عمر و عملكرد لوله كاروگيت نيز تا حدود زيادي به خاكي كه آن را احاطه كرده است، بستگي دارد. لوله هاي كاروگيت مقاومت و انعطاف ‌پذيري بالايي دارند و نسبت به فشار و لرزش مقاوم هستند.

كارخانه توليد لوله كاروگيت سازآب:

كارخانه لوله كاروگيت سازآب، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد لوله هاي پلي اتيلني تكجداره و دوجداره كاروگيت و اسپيرال و با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين لوله هاي پلي اتيلني را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي در صدد پيشرفت و نو آوري روز افزون مي باشيم. نخستين شعار شركت مشتري مداري بوده و اهداف و برنامه هاي خود را بر آن بنا نهاده ايم.

هدف ما در آينده افزايش صادرات و گسترش استفاده از مواد مرغوب با ساختن برند سازآب به يك برند معتبر در بازار داخلي و بين المللي و افزايش سهم بازار آن است.

كارشناسان فروش لوله كاروگيت سازآب هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد لوله كاروگيت براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد لوله كاروگيت و استعلام قيمت لوله كاروگيت با كارشناسان سازآب از طريق شماره هاي 42 70 383 0912 و 56 16 57 88 - 021 تماس حاصل فرماييد.

شركت ساز آب، با كيفيت ترين لوله هاي كاروگيت را متناسب با نوع نياز شما مشتريان عزيز توليد و ارائه مي نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۸:۱۲ توسط:شركت سازآب موضوع: نظرات (0)